Ofte stilte spørsmål

📌 Hvordan sjekker jeg om gavekortet er gyldig og hvor mye penger som er igjen på kortet?

Du kan enkelt sjekke saldo og utløpsdato her.

📌 Gavekortet er gått ut på dato - hva gjør jeg?

Du har i utgangspunktet ingen rettigheter når gavekortet er gått ut på dato.

Vi forsøker likevel å hjelpe kunder med gavekort som nylig er utløpt*.

Det påløper et fast adm.gebyr på kr. 200,- for utstedelse av nytt kort med 12 måneders ny varighet. Gebyr er uavhengig av saldo og tidspunkt for utløp av kort.

Send mail til post@kvadraturen.no hvor du oppgir nummeret på gavekortet. Du får da en beskjed om hvordan gå frem for å få nytt kort. 

*gavekort som er gått ut på dato for mer enn ett år siden, erstattes ikke.

📌 Jeg har mistet gavekortet mitt. Hva gjør jeg?

Kvadraturen Gavekort er et verdikort. Mistet gavekort erstattes ikke.  

📌 Gavekortet mitt virker ikke, hva gjør jeg?

Har du sjekket utløpsdato og saldo på kortet?

Dersom kortet er gått ut på dato slutter det automatisk å virke. Du sjekker enkelt saldo og utløpsdato ved å klikke deg inn på lenke som du ser i teksten her. Du kan også laste ned BYLIV appen for enkel tilgang til å sjekke utløpsdato og saldo. 

Om kortet er gyldig og det er penger igjen og kortet ikke virker, ta kontakt med oss på post@kvadraturen.no for hjelp. Husk å oppgi kortnummer. 

📌 Kan jeg bytte gavekortet i kontanter?

Nei, Kvadraturen Gavekort kan ikke byttes i kontanter. 

Dersom du har kjøpt en vare med Kvadraturen Gavekort og bytter varen i henhold til bytteregler i respektive butikk, må du forvente å få tilgodelapp på beløp. Du har ikke krav på kontanter tilbake. 

📌 Hvor lenge er Kvadraturen Gavekort gyldig?

Kvadraturen Gavekort er gyldig i 12 måneder fra utstedelsesdato. 

📌 Kan jeg benytte Kvadraturen Gavekort i nettbutikk?

Nei, Kvadraturen Gavekort gjelder kun for handel over disk. Kortet kan ikke benyttes i nettbutikk. 

📌 Jeg har bestilt gavekort for sending i posten, men har ikke fått gavekortet ennå?

Bestillinger for bedrift sendes normalt ut samme dag/dagen etter mottatt bestilling. Bestillinger sendes med Posten, så levering avhenger av lokal postgang. Dersom det er feil med mottakeradresse vil det forsinke levering.  

Vi gjør oppmerksom på at endringer i Postens leveringsdager har medført lengre leveringstid. Ved bestilling av gavekort til jul bør bestilling være gjort senest 10.desember for å være sikker på at det kommer frem til mottaker innen julaften.